Hej ! :)

Hejsan hejsan bloggen !

Idag har jag varit i skolan och pluggat som vanligt då ... Vi har haft so, gympa och typ rast och så. På rasterna var jag med Julia, Ella, Markus och Isak och typ Timmie och Olliver och spelade king. Fast vi ville inte att Timmie och Olliver skulle vara med så dom stack xD Sen efter långrasten så blev tyvärr Julia inklämd med huvet i väggen eller ngt så hon fick gå hem :/ Julia om du läser detta så vill jag bara att du ska krya på dig med ditt huvud ! :* <333 Då gick jag med Ella hem och i korridåren uppe i femman så var det världens största monster spindel !!?? Och Teo plockade upp den i handen och typ jagde alla xD Sen idag så har jag städat mitt rum och så och nu ska jag snart svabba där inne :D Skönt när det luktar rent och och så ... Sen ikväll blir det scouterna och en fråga bara till mathilda, amanda och "e"  Vem kör idag ? :)




Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra dag sötis :)

2012-05-15 @ 16:43:30
URL: http://bruudar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat sweetie ?♥:

Vad heter du ?♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (stannar mellan oss två)♥

Haru blogg ?♥

Anteckna! ♥:

Trackback
RSS 2.0