Hej !

Hej !

Jag har inte bloggat på länge nu eftersom jag har varit på scoutläger i fyra dagar ! Sen igår blev det ju då att ta hand om packningen ! Och idag har jag solat hela dagen och ätit morötter för att få färg så jag har tyvärr inte kunnat blogga den senaste tiden ! Men nu börjar jag igen ! I detta inlägget berättar jag om scoutlägret och det ! Jag sov i samma tält som Amanda, Amanda, Mathilda, Emma och Evangelin. I ett scouttält.  Det vi gjorde var typ och dansa och gör ainstrument och så för detta året var det musiktema som stog på listan ! Vi hade jättemysigt pch träffade massa nya kompisar som vi var med där och dom var jätte chyssta ! Både killar och tjejer ! Bland annat Carl, Kevin, Sarah, Max och Axel och massa mer ..... Jag kan inte berätta hela lägret men aa ! Det var iallafall jätteroligt ! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat sweetie ?♥:

Vad heter du ?♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (stannar mellan oss två)♥

Haru blogg ?♥

Anteckna! ♥:

Trackback
RSS 2.0